Bc. Monika Brzkovská

Bachelor's thesis

Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy

The utilization of the marketing for increasing of competitiveness of company
Anotácia:
Tato práce se zabývá marketingem a metodami, jak zvýšit konkurenceschopnost dané firmy. V teoreticko-metodologické části je popsána teorie marketingu. V analytickopraktické části je vytvořena BCG analýza, SWOT analýza, PESTE analýza. Dále se autorka zabývala konkurencí dané firmy a marketingovým mixem. Poslední část práce tvoří návrhová část, kde jsou popsány návrhy ke zvýšení konkurenceschopnosti …viac
Abstract:
This work deals with marketing and methods to enhance the competitiveness of the company. In the theoretical section is described the theory about marketing. The analytical and practical part is created by BCG analysis, SWOT analysis, PESTE analysis. Furthermore, the author dealt with the competition and the company's marketing mix. The last part consists of design part, which describes the proposals …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
  • Vedúci: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Martin Kmenta

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting