Analýza vývoje trendů v bankovních produktech pro retailovou klientelu u vybraných bank v ČR – Klára Zmeškalová
Klára Zmeškalová
Bachelor's thesis
Analýza vývoje trendů v bankovních produktech pro retailovou klientelu u vybraných bank v ČR
Analysis of the Progress of Trends Concerning Banking Products for the Retail Clients in Chosen Banks in the Czech Republic
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je analýza vývoje trendů bankovních produktů nabízených komerčními bankami retailové klientele. Teoretická část je věnována základním pojmům z oboru bankovnictví a bankovnímu systému v České republice. Pozornost je dále věnována charakteristice a členění bankovních produktů. Praktická část je zaměřena na analýzu vývoje úrokových sazeb a poplatků. Další analýzy se věnují …viacAbstract:
The subject of this bachelor´s thesis is the analysis of the progress of trends concerning banking products offred by commercial banks for retail clients. The theoretical part is de-voted to the basic concepts of banking and to the banking system in Czech republic. Furthermore, the focus is put on main characteristic and division of banking products. The practical part focuses on the analysis of interest …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZMEŠKALOVÁ, Klára. \textit{Analýza vývoje trendů v bankovních produktech pro retailovou klientelu u vybraných bank v ČR}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/oq0a2z/.
Jak správně citovat práci
Zmeškalová, Klára. Analýza vývoje trendů v bankovních produktech pro retailovou klientelu u vybraných bank v ČR. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Accounting and Taxes
Práce na příbuzné téma
-
Změny produktové nabídky komerčního bankovnictví pro retailové klienty
Milan Nerad -
Aktuálne trendy v bankovníctve na Slovensku so zameraním na retailove bankovníctvo
Stanislava Režňáková -
Silné a slabé stránky retailové nabídky Sberbank CZ a.s.
Yaroslav Golub -
Retailové bankovnictví vybraných bank v České republice
Soňa Kafková -
Reklama v bankovním sektoru a její vliv na retailové zákazníky
Karolína Králová -
Specifika retailového bankovnictví v ČR
Marian Holub -
České bankovnictví v porovnání s jinými státy EU
Miloš Koželuh -
Porovnání retailového bankovnictví v ČR a Irsku
Petr Holý