What Do Teenagers Read during Lessons? A Contrastive Study of British and American Magazines for Teenagers. – Mgr. Kateřina GIBSON
Mgr. Kateřina GIBSON
Diplomová práce
What Do Teenagers Read during Lessons? A Contrastive Study of British and American Magazines for Teenagers.
What Do Teenagers Read during Lessons? A Contrastive Study of British and American Magazines for Teenagers.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá stylistickou analýzou amerických a britských časopisů pro mládež zaměřených na dívky. Jejím hlavním cílem je definování hlavních distinktivních rysů a odhalení shod a rozdílů. Pozornost je věnována strukturám časopisů, pravidelným rubrikách a tématům i obvyklým reklamním postupům.Abstract:
The thesis deals with the stylistic analysis of magazines for teenage girls. Its main objective is to find distinctive features of both American and British magazines and to explore similarities and differences. The magazine structures, columns and topics are observed, accompanied by detailed analyses of some frequent sections, topics and advertisements.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2009
Zveřejnit od: 29. 5. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2009
- Vedoucí: Mgr. Renata Tomášková, Dr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GIBSON, Kateřina. \textit{What Do Teenagers Read during Lessons? A Contrastive Study of British and American Magazines for Teenagers.}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/oq6n7z/.
Jak správně citovat práci
GIBSON, Kateřina. What Do Teenagers Read during Lessons? A Contrastive Study of British and American Magazines for Teenagers.. Ostrava, 2009. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.5.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka pro SŠ - Učitelství francouzského jazyka pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Modální slovesa “should” a “ought to”– popis užití a funkcí v současné britské a americké angličtině na základě korpusové analýzy
Ivana Vrzalová -
Systémová změna a její vliv na percepci prostředí a hodnotové charakteristiky individuálních aktérů: konec studené války a George H. W. Bush a Margaret Thatcherová
Ondřej Ližička -
Válečná strategie Spojených států amerických a Velké Británie za 2. světové války - střet realismu a idealismu v podobě W. Churchilla a F. D. Roosevelta
Marie Sophie ŠMÍDOVÁ -
Modální sloveso „would“ - popis užití a funkcí v současné britské a americké angličtině na základě korpusové analýzy (COCA/BNC-BYU).
Ada Nanić -
Translation into English: A Case Study of a Czech Museum
Lucie Dordová -
Rozbor a vývoj amerického a britského investičného bankovníctva
Rastislav Jurčišin -
Lingvistická a obsahová analýza britských dívčích časopisů
Veronika TEGLOVÁ -
Srovnávací analýza krajských přístupů k podpoře venkovských a periferních území
Eva Rychlá