Bc. Jan Tunka
Master's thesis
Marketingový mix podniku internetového obchodu
Marketing mix for on-line shopping
Abstract:
Předmětem diplomové práce "Marketingový mix podniku internetového obchodu" je analýza současného stavu elektronického obchodu Vceldashop.cz a jeho marketingového mixu. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích internetového marketingu a popisuje jednotlivé nástroje marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu obchodu Vceldashop.cz, jeho nedostatků a analýzu …moreAbstract:
The aim of this Masters thesis "Marketing mix for online shopping" is an analysis of current state of online store Vceldashop.cz and their marketing mix. The theoretical part deals with individual concepts of internet marketing and describes every single tool of the marketing mix. The practical part is focused on the evaluation of Vceldashop.cz´s marketing mix, his pros and cons and also an analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014
Accessible from:: 7. 5. 2014
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tunka, Jan. Marketingový mix podniku internetového obchodu. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights