Michaela Konrádová
Master's thesis
Řízení kvality služeb
Service Quality
Abstract:
Cílem této diplomové práce je na základě provedených analýz a průzkumu zhodnotit kvalitu služeb zvolené společnosti ŠKODA AUTO s následným návrhem řešení, které povedou ke zvyšování kvality služeb. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu, marketingu služeb, kvality služeb a marketingového výzkumu.Praktická část je zahájena stručným popisem společnosti, její historie a současných …moreAbstract:
The aim of this thesis is based on conducted analyses and exploration to evaluate the quality of service of selected company ŠKODA AUTO followed by a drafting solution that will improve the quality of services.In the theoretical part are defined basic terms of marketing, marketing services, quality of services and marketing research.The practical part is started by a short description of the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 3. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Štěpán Kala, MBA Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Roza Ilinova -
Analýza B2B zákaznických očekávání a preferencí pro fotovoltaické elektrárny: Skladovací společnosti v České republice
Václav Cubínek -
Možnosti marketingové orientace kavárenských řetězců v ČR z hlediska očekávaní zákazníků a nabízených služeb kavárenského odvětví
Maxim Panfilov -
Analýza trhu finančního poradenství se zaměřením na společnost Partners Financial Services, a.s.
Soňa Prošvicová -
Promotion of the intensive pre-study Czech language courses in Zlin on the international market of educational services
Sergey Khmelinin -
Analýza měření spokojenosti zákazníků ve společnosti ContiTrade Services s.r.o.
Lucie LUDVÍKOVÁ -
Analysis of customers´ satisfaction with Avon Ladies services
Martina KORDULIAKOVÁ -
Marketingový výzkum vybrané firmy
Nikola Pragerová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights