Rolle der persönlichen Lernstrategien im Lernen und Erwerb der Fremdsprache Deutsch – Hana HÁJKOVÁ
Hana HÁJKOVÁ
Master's thesis
Rolle der persönlichen Lernstrategien im Lernen und Erwerb der Fremdsprache Deutsch
The Role of the Personal Learning Strategies in Learning and Acquisition of German as a Foreign Language
Abstract:
This thesis deals with the personal learning strategies which can be used by learning and acquisition of the German language. The learning strategies are described and explained theoretically, there are also compiled the hypotheses of foreign language acquisition. In the centre of survey we can see a long-termed observing of Czech student who learns German as a foreign language at school. This observing …moreAbstract:
Tato diplomová práce se věnuje osobním učebním strategiím, které můžeme využít při učení se cizímu jazyku. Učební strategie jsou teoreticky popsány a vysvětleny, také jsou zde zpracovány hypotézy zabývající se učením cizího jazyka. V centru výzkumu stojí dlouhodobé pozorování českého studenta, který se učí ve škole němčinu jako cizí jazyk. Tento výzkum je zpracován na bázi případové studie. V následující …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2010
Accessible from:: 23. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2010
- Supervisor: Doc. PhDr. Pavla Zajícová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HÁJKOVÁ, Hana. \textit{Rolle der persönlichen Lernstrategien im Lernen und Erwerb der Fremdsprache Deutsch}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Arts. 2010. Available from: https://theses.cz/id/or9gu8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HÁJKOVÁ, Hana. Rolle der persönlichen Lernstrategien im Lernen und Erwerb der Fremdsprache Deutsch. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 23. 04. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Teaching for Secondary Schools / Učitelství anglického jazyka pro SŠ - Učitelství německého jazyka pro SŠ
Theses on a related topic
-
Rozvíjení sebehodnocení zaměřeného na mluvený projev u studentů učitelství němčiny jako cizího jazyka
Jana Veličková -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Hra jako základní činnost v rané výuce cizího jazyka - na příkladu učebního souboru pro němčinu jako cizí jazyk "Ene mene"
Miroslava PETŘÍKOVÁ -
Motivace a rozvoj mluvení a psaní ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka
Růžena Heřmánková -
Výtvarné umění v hodinách němčiny jako cizího jazyka. Estetické učení a jeho užití ve výuce cizích jazyků.
Hana LISNEROVÁ -
Předložky ve výuce němčiny jako cizího jazyka
Jana ŠKUBALOVÁ -
Zprostředkování kreativity ve vybraných učebnicích němčiny jako cizího jazyka s ohledem na slovní zásobu
Klára TOPINKOVÁ