Rolle der persönlichen Lernstrategien im Lernen und Erwerb der Fremdsprache Deutsch – Hana HÁJKOVÁ
Hana HÁJKOVÁ
Diplomová práce
Rolle der persönlichen Lernstrategien im Lernen und Erwerb der Fremdsprache Deutsch
The Role of the Personal Learning Strategies in Learning and Acquisition of German as a Foreign Language
Abstract:
This thesis deals with the personal learning strategies which can be used by learning and acquisition of the German language. The learning strategies are described and explained theoretically, there are also compiled the hypotheses of foreign language acquisition. In the centre of survey we can see a long-termed observing of Czech student who learns German as a foreign language at school. This observing …víceAbstract:
Tato diplomová práce se věnuje osobním učebním strategiím, které můžeme využít při učení se cizímu jazyku. Učební strategie jsou teoreticky popsány a vysvětleny, také jsou zde zpracovány hypotézy zabývající se učením cizího jazyka. V centru výzkumu stojí dlouhodobé pozorování českého studenta, který se učí ve škole němčinu jako cizí jazyk. Tento výzkum je zpracován na bázi případové studie. V následující …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2010
Zveřejnit od: 23. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: Doc. PhDr. Pavla Zajícová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HÁJKOVÁ, Hana. Rolle der persönlichen Lernstrategien im Lernen und Erwerb der Fremdsprache Deutsch. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 23. 04. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka pro SŠ - Učitelství německého jazyka pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Rozvíjení sebehodnocení zaměřeného na mluvený projev u studentů učitelství němčiny jako cizího jazyka
Jana Veličková -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Hra jako základní činnost v rané výuce cizího jazyka - na příkladu učebního souboru pro němčinu jako cizí jazyk "Ene mene"
Miroslava PETŘÍKOVÁ -
Motivace a rozvoj mluvení a psaní ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka
Růžena Heřmánková -
Výtvarné umění v hodinách němčiny jako cizího jazyka. Estetické učení a jeho užití ve výuce cizích jazyků.
Hana LISNEROVÁ -
Předložky ve výuce němčiny jako cizího jazyka
Jana ŠKUBALOVÁ -
Zprostředkování kreativity ve vybraných učebnicích němčiny jako cizího jazyka s ohledem na slovní zásobu
Klára TOPINKOVÁ