Edukační proces a přechod dětí se speciálně vzdělávacími potřebami z MŠ do ZŠ z pohledu začínajícího asistenta pedagoga. – Renata STROPNICKÁ
Renata STROPNICKÁ
Bachelor's thesis
Edukační proces a přechod dětí se speciálně vzdělávacími potřebami z MŠ do ZŠ z pohledu začínajícího asistenta pedagoga.
Educational process and transition of children with special educational needs from kindergarten to elementary school from the perspective of a novice teacher's assistant.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá edukačním procesem dětí se speciálně vzdělávacími potřebami a následnou adaptací spojenou s jejich přechodem z mateřské školy do základní školy. Jedná se o případové studie dvou integrovaných dětí, z nichž jedno má poruchu autistického spektra v kombinaci se středně těžkou mentální retardací a druhé s lehkou mentální retardací a vývojovou dysfázií. Teoretická část obsahuje …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with the educational process of children with special educational needs, followed by adaptation, which is connected with their switching from nursery to elementary school. Case studies of two integrated children are involved. One child has an autistic-spectre disorder in combination with moderate-weighty mental retardation and the second one has a subtle mental retardation and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 3. 2016
Accessible from:: 24. 3. 2016
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Miluše VÍTEČKOVÁ, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STROPNICKÁ, Renata. \textit{Edukační proces a přechod dětí se speciálně vzdělávacími potřebami z MŠ do ZŠ z pohledu začínajícího asistenta pedagoga.}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/oreykw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
STROPNICKÁ, Renata. Edukační proces a přechod dětí se speciálně vzdělávacími potřebami z MŠ do ZŠ z pohledu začínajícího asistenta pedagoga.. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.3.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 3. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Nursery School Teaching
Theses on a related topic
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Sekvenční variabilita lidského mitochondriálního genomu a její význam v patogenezi poruch autistického spektra
Natálie Sedláková -
Strukturované učení u žáků s poruchami autistického spektra a přidruženým mentálním postižením
Martina TOPOLOVÁ -
Využití strukturovaného učení nejen u žáků s PAS
Nikola Kadečková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights