Jana Novotná

Bakalářská práce

Význam sociálnej siete Facebook v marketingovej komunikácií vybranej firmy

Význam sociální sítě Facebook v marketingové komunikací vybrané firmy
Anotace:
Cílem práce je na základě analýzy výsledků z dotazníků a analýzy facebookové komunikace konkurenčních značek zhodnotit a navrhnout zlepšení pro marketingovou komunikaci vybrané firmy na webové sociální síti Facebook, které se budou zabývat zlepšením v rámci fanouškovské základně a i cílové skupiny obecně. V teoretické části jsou popsané sociální sítě s důrazem na webovou sociální síť Facebook a možnosti …více
Abstract:
The goal of the thesis is to assume and recommend certain improvements that are based on the Facebook competing brands analysis and the outputs from the questionnaires to the selected company which is active in the babyfood sector. According to these new recommendations the Facebook marketing communication should be improved towards fans and the target group in general. The theoretical part describes …více
Abstract:
Cieľom práce je na základe analýzy výsledkov z dotazníkov a analýzy facebookovej komunikácie konkurenčných značiek zhodnotiť a navrhnúť zlepšenia pre marketingovú komunikáciu vybranej firmy na webovej sociálnej sieti Facebook, ktoré sa budú zaoberať zlepšením v rámci fanúšikovskej základne a aj cieľovej skupiny všeobecne. V teoretickej časti sú popísané sociálne siete s dôrazom na webovú sociálnu sieť …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Tereza Strychová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50782

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management