Using literature in teaching English to young learners – Ing. Vilma Tkáčová
Ing. Vilma Tkáčová
Bakalářská práce
Using literature in teaching English to young learners
Using literature in teaching English to young learners
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou použití autentických pohádkových příběhů při výuce anglického jazyka u mladších žáků. Teoretická část je soustředěna na čtení jako dovednost, metody čtení, výhody a nevýhody použití knih. Zaměřuje se také na plánování a přípravu vyučovacích hodin. Praktická část představuje výzkum a intenzivní čtecí program. Nabízí aktivity a plány učebních hodin, které …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of using authentic storybooks in teaching English to young learners. The theoretical part is concentrated on reading as a skill, various methods of reading, advantages and disadvantages of using books. It is also focused on planning and preparing reading lessons. The practical part introduces education research and intensive reading program. It offers activities …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fvix2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2017
- Vedoucí: Mgr. Naděžda Vojtková
- Oponent: Mgr. Jana Chocholatá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Focus Group v marketingovém výzkumu
Karolína Lapáčková -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová -
Žáci s Aspergerovým syndromem v základních školách v Praze 4
Helena Čamachová -
Jaký pohled na inkluzi mají žáci
Monika Prokešová -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková