Using literature in teaching English to young learners – Ing. Vilma Tkáčová
Ing. Vilma Tkáčová
Bachelor's thesis
Using literature in teaching English to young learners
Using literature in teaching English to young learners
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou použití autentických pohádkových příběhů při výuce anglického jazyka u mladších žáků. Teoretická část je soustředěna na čtení jako dovednost, metody čtení, výhody a nevýhody použití knih. Zaměřuje se také na plánování a přípravu vyučovacích hodin. Praktická část představuje výzkum a intenzivní čtecí program. Nabízí aktivity a plány učebních hodin, které …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of using authentic storybooks in teaching English to young learners. The theoretical part is concentrated on reading as a skill, various methods of reading, advantages and disadvantages of using books. It is also focused on planning and preparing reading lessons. The practical part introduces education research and intensive reading program. It offers activities …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fvix2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2017
- Vedúci: Mgr. Naděžda Vojtková
- Oponent: Mgr. Jana Chocholatá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - English Language
Práce na příbuzné téma
-
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Jaký pohled na inkluzi mají žáci
Monika Prokešová -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková -
Žáci se specifickými poruchami učení z perspektivy učitele
Ráchel Kurzyszová -
Žáci druhého stupně ZŠ a jejich vztah k autoritám v prostředí školy
Jitka Kociánová -
Žáci prvního stupně ZŠ a jejich vztah k autoritám v prostředí rodiny a školy
Kateřina Hatalová -
Žáci se specifickými poruchami učení na vybrané střední škole
Anna Hriadelová -
Žáci s lehkým mentálním postižením a jejich cesta na otevřený trh práce
Veronika Koncerová