Orientační diagnostika fonematické diferenciace u dětí v mateřské škole jako předpoklad plánování – Tereza SMUTNÁ
Tereza SMUTNÁ
Bachelor's thesis
Orientační diagnostika fonematické diferenciace u dětí v mateřské škole jako předpoklad plánování
Orientation diagnostic of phonemic differentiation concerning children in preschools as a presumption to forward planning
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury a zabývá se problematikou fonematické diferenciace. Má 4 části, které shrnují poznatky o vývoji řeči, sluchovém vnímání, diagnostice prováděné u dětí předškolního věku a významu předškolního vzdělávání pro vývoj řeči. Praktická část vychází z kvantitativně orientovaného výzkumu a snaží se zmapovat …moreAbstract:
This bachelor thesis is divided into a theoretical and a practical section. The theoretical section works with specialized literature and deals with the matter of phonemic differentiation. It has four parts which gather information about speach development, auditory perception, diagnostic of children in preschool age and the significance of preschool education to speach development. The practical section …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2011
Accessible from:: 8. 4. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 17. 5. 2011
- Supervisor: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SMUTNÁ, Tereza. \textit{Orientační diagnostika fonematické diferenciace u dětí v mateřské škole jako předpoklad plánování}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2011. Available from: https://theses.cz/id/oru399/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SMUTNÁ, Tereza. Orientační diagnostika fonematické diferenciace u dětí v mateřské škole jako předpoklad plánování. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Rozvoj fonematického uvědomování u dětí předškolního věku pomocí metodiky D. B. Elkonina
Anna Krejzová -
Rozvoj fonematického uvědomování u dětí předškolního věku
Petra PETERKOVÁ -
Fonematické uvědomování u dětí s narušenou komunikační schopností
Gabriela Černochová -
Fonematické uvědomování u dětí podle metodiky Eľkonina
Milena Kovačíková -
Rozvoj fonematického uvědomování u dětí s narušenou komunikační schopností v předškolním věku
Gabriela MACHOVÁ -
Rozvoj fonematického uvědomování prostřednictvím metodiky D.B. Elkonina
Marcela Havelková -
Analýza rozvoje fonematického uvědomování u dětí s narušeným vývojem řeči dle metodiky Elkonina
Soňa Dočekalová -
Možnosti stimulace jazykových schopností dětí v povinném předškolním vzdělávání
Dominika SLÁDKOVÁ