Tereza SMUTNÁ

Bachelor's thesis

Orientační diagnostika fonematické diferenciace u dětí v mateřské škole jako předpoklad plánování

Orientation diagnostic of phonemic differentiation concerning children in preschools as a presumption to forward planning
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury a zabývá se problematikou fonematické diferenciace. Má 4 části, které shrnují poznatky o vývoji řeči, sluchovém vnímání, diagnostice prováděné u dětí předškolního věku a významu předškolního vzdělávání pro vývoj řeči. Praktická část vychází z kvantitativně orientovaného výzkumu a snaží se zmapovat …more
Abstract:
This bachelor thesis is divided into a theoretical and a practical section. The theoretical section works with specialized literature and deals with the matter of phonemic differentiation. It has four parts which gather information about speach development, auditory perception, diagnostic of children in preschool age and the significance of preschool education to speach development. The practical section …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2011
Accessible from:: 8. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 5. 2011
  • Supervisor: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SMUTNÁ, Tereza. Orientační diagnostika fonematické diferenciace u dětí v mateřské škole jako předpoklad plánování. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta