Barbora Nedomová
Master's thesis
Plán marketingové strategie města Beroun
Abstract:
Diplomová práce „Plán marketingové strategie města Beroun“ se zabývá analýzou současného plánování marketingu a marketingového mixu města Beroun. Cílem této práce je vytvořit plán marketingové strategie města Beroun. Tato práce je rozdělena do dvou částí, části teoretické a praktické. První část definuje potřebná východiska, která souvisí s danou problematikou. V této části je charakterizován veřejný …moreAbstract:
The diploma thesis „Marketing Strategy Plan of the City Beroun“ deals with the analysis of the current planning of marketing strategy and marketing mix of the city Beroun. The aim of this thesis is to create a marketing strategy plan for the city Beroun. This work is divided into two parts, theoretical and practical. The first part contains the necessary starting points, which are related to the issue …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 8. 2019
Identifier:
http://theses.cz/id/os5wo8/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2019
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEDOMOVÁ, Barbora. \textit{Plán marketingové strategie města Beroun}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Available from: https://theses.cz/id/os5wo8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme:
Theses on a related topic
-
Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
Anna Martynushkina -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová