Mgr. Ing. Michal KOCMAN

Master's thesis

Komunikační mix pro značku Lancome

Communication mix for Lancome brand
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout komunikační mix pro francouzskou kosmetickou značku Lancome. Komunikační mix přitom bude vycházet z celkové strategie společnosti a jejího marketingového mixu. Práce obsahuje celkovou strategii značky, popis jednotlivých částí marketingového mixu a komunikační mix. Obsahem první části jsou teoretické poznatky z literatury, druhá část obsahuje analýzu současného stavu …more
Abstract:
The aim of this thesis is to construct a communication mix for the French cosmetic brand Lancome. The communication mix comes from the company´s general strategy and marketing mix. The thesis contains the general strategy of the brand and detailed and complete descriptions of the marketing and communication mixes. The first section of the thesis summarises technical knowledge from literature, the second …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2008
Identifier: 7594

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2008

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOCMAN, Michal. Komunikační mix pro značku Lancome. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2038

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.