Karafiátovi Broučci ve výuce na prvním stupni ZŠ (metodické návrhy) – Tereza DUDKOVÁ
Tereza DUDKOVÁ
Master's thesis
Karafiátovi Broučci ve výuce na prvním stupni ZŠ (metodické návrhy)
Broučci by Karafiát in Elementary School Teaching (Methodology)
Abstract:
Diplomová práce "Karafiátovi Broučci ve výuce na 1. stupni ZŠ (metodické návrhy)" je zaměřena na osobnost Jana Karafiáta, jeho život, literární dílo Broučci a na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním u žáků na 1. stupni základní školy. Praktická část nabízí učitelům metodické návrhy a pracovní listy k práci s touto knihou.Abstract:
Diploma thesis "Broučci by Karafiát in elementary school classes (methodology)" aims at the personality of Jan Karafiát, his life, his literary piece Broučci, as well as reading comprehension skills in elementary school classes. The practical part offers methodology guideline and to use the book in classes.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2015
Accessible from:: 22. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jana Sladová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DUDKOVÁ, Tereza. Karafiátovi Broučci ve výuce na prvním stupni ZŠ (metodické návrhy) . Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching at primary schools
Theses on a related topic
-
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Rozvoj řečové dovednosti čtení s porozuměním v anglickém jazyce u žáků s dyslexií
Nikol Eisová -
Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií
Martin Kubíček -
Praktické využití snadného čtení (Easy to read) při spolupráci s lidmi s mentálním postižením
Eva OPLTOVÁ -
Deskripce základních rozdílů žáků s dyslexií a běžné populace z hlediska čtení s porozuměním a základních logických úvah.
Ivana CIBULKOVÁ -
Brno a jeho svatí – pracovní listy pro výuku náboženství zaměřené na vybrané svaté spojené s Brnem
Zuzana Konvicová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
23/4/2015