Analýza účinnosti reklamních formátů na sociální síti Facebook pro vybranou firmu – Erika Bartošová
Erika Bartošová
Bakalářská práce
Analýza účinnosti reklamních formátů na sociální síti Facebook pro vybranou firmu
Analysis of the effectiveness of Facebook ads for a selected cosmetic company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vyhodnocení nejvýkonnější varianty facebookové reklamy v rámci dvou digitálních kampaní vybrané kosmetické společnosti. Tato práce analyzuje čtyři varianty videí pro trhy České republiky, Slovenska a Maďarska. Následné vyhodnocení slouží jako doporučení pro budoucí internetové kampaně sledované společnosti. Teoretická část je zaměřena na základy facebookové reklamy, kterými …víceAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the most effective variants of Facebook ads using two digital campaigns as an example. This thesis analyzes four variants of videos aimed for markets of the Czech Republic, Slovakia and Hungary. The theoretical part of this thesis focuses on the issue of internet marketing with an emphasis on the specifics of marketing on Facebook. Main attention is paid to e-commerce …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80620
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: Daniela Kolouchová
- Oponent: Jitka Černá
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80620
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital Marketing and Social Media in a Crowd Funding Campaign
Etienne Malec -
Vzestup a úpadek sociální sítě Facebook a jeho využití v marketingu
Jan Šplíchal -
Optimalizace konverzního poměru internetového obchodu pomocí metody A/B testování
Pavlína Hůlková -
Nastavení a vyhodnocení PPC kampaně
Jiří Procházka -
Improving User Experience and Conversion Rates in E Commerce through Content in an Industry-specific B2B Environment
Adéla Hurtíková -
Optimalizace konverzního poměru internetového obchodu pomocí metody A/B testování
Pavlína Hůlková -
A/B testování jako nástroj pro zvýšení míry konverze internetového obchodu
Jana Morozová -
Conversion Rate Optimization with A/B Testing
Michal Pařízek