Grammatikarbeit und autonomes Lernen – Bc. Radka Králová
Bc. Radka Králová
Master's thesis
Grammatikarbeit und autonomes Lernen
Grammarwork und autonom lerning
Abstract:
Diploma thesis deals with grammar work in foreign language teaching and autonomy learning. It presents grammar and self-instructed learning as a term. It describes autonomy as a capacity for detachment, critical reflection, decision-making and independent action. The work aims at incorporating of providing a solid grammar framework and practice of grammar structures, while teaching how to learn. It …viacAbstract:
Diplomová práce „Grammatikarbeit und autonomes Lernen“ pojednává o zařazení takových výukových postupů do výuky gramatiky v německém jazyce, které podporují autonomii v učení a vyučování na základní škole. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů gramatiky a autonomního učení při výuce gramatiky německého jazyka. V praktické části jsou zařazeny příklady praxí ověřených cvičení jednak k nácviku, rozvoji …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hkhda/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2008
- Vedúci: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary and Language School Teacher Training in German Language
Práce na příbuzné téma
-
Plán připravenosti rodiny na přežití za mimořádných událostí
Jan Sagánek -
Zodpovednosť za vady v spotrebiteľských vzťahoch
Dana Kmiťová -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Strategie učení intaktních žáků a žáků se zvýšeným rizikem školní neúspěšnosti
Dana Plešingerová -
Učební strategie vysokoškolských studentů při učení se z textu a obrazu
Daniela BARTÁKOVÁ -
Učební strategie studentů se specifickými potřebami na vysoké škole
Kateřina ŽVAKOVÁ -
Strategie učení žáků se SVP ve starším školním věku
Tereza HOLÍKOVÁ -
Učební strategie žáků gymnázií v předmětu Anglický jazyk
Lukáš Hornoch