Analýza nákupního chování na trhu s neformálním dámským oblečením – Veronika Bartoňová
Veronika Bartoňová
Bakalářská práce
Analýza nákupního chování na trhu s neformálním dámským oblečením
Analysis of Shopping Behaviour in the Market of Casual Women's Clothing
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza nákupního chování na trhu s neformálním dámským oblečením. Přesněji je práce zaměřena na analýzu nákupního chování žen generace Z. Analýza byla provedena pomocí elektronického dotazníkového šetření. Na základě shromážděných dat byly následně navrženy jednotlivé návrhy a doporučení, které by mohly sloužit obchodům s neformální módou jako pomoc při zacílení na klíčové …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on Analysis of Shopping Behaviour in the Market of Casual Women's Clothing. More precisely the thesis is focused on the analysis of shopping behavior of women of generation Z. The analyse was based on completing of electronic questionnaire. On the basis of the research results, the suggestions and recommendations were determined which could help fashion marketers with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143317
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BARTOŇOVÁ, Veronika. \textit{Analýza nákupního chování na trhu s neformálním dámským oblečením}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/ot94f0/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region
Markéta Dřímalová -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
Natálie Kaleta -
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
Terezie Hrdá -
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
Sabina Dulovczová -
Segmentace zákazníků na trhu slow fashion v České republice
Katsiaryna Babenka -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Porovnání pracovních očekávání generací X, Y, Z, a začlenění generace Z na pracovní trh
Ondřej Špernoga