Projekt marketingové komunikace společnosti AG Transport, s.r.o. – Bc. Jana PERŮTKOVÁ
Bc. Jana PERŮTKOVÁ
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace společnosti AG Transport, s.r.o.
The project of marketing communication at company AG Transport Ltd
Abstract:
Cílem práce je vytvořit analýzu marketingové komunikace ve společnosti AG Transport, s.r.o. a následně se pokusit přinést nové náměty na zlepšení marketingové komunikace. Teoretická část práce popisuje části marketingové komunikace a jejich jednotlivé složky. Dále nám také umožní se dočíst o nových formách marketingové komunikace čerpané z literatury týkající se této problematiky. Praktická část práce …moreAbstract:
The aim of my work is to create analysis of marketing communication in the company AG Transport and then to try to come up with the new improvements. In theoretical part of my work I described the various ways of marketing communication. It will also allow us to read about new forms of marketing communication. In practical part, I am bringing the information about the company and then, I describe the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
15350
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PERŮTKOVÁ, Jana. \textit{Projekt marketingové komunikace společnosti AG Transport, s.r.o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/otfscw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PERŮTKOVÁ, Jana. Projekt marketingové komunikace společnosti AG Transport, s.r.o.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY
Magdalena Hanáková