Psychologické mechanismy při rozhodování o nákupu – Bc. Veronika Pilátová
Bc. Veronika Pilátová
Diplomová práce
Psychologické mechanismy při rozhodování o nákupu
Psychological mechanisms in making purchasing decisions
Anotace:
Cílem diplomové práce je identifikace a následný rozbor psychologických mechanismů, které hrají zásadní roli v nákupním rozhodování zákazníka. Autorka se zaměřuje na celý systém budování dlouhodobého vztahu a ukazuje současné trendy a možné obtíže. Hlavní část je věnována psychologickým mechanismům, které nelze aplikovat bez důkladné znalosti psychologie osobnosti. Praktickým přínosem teoreticky pojaté …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is an identifiacation and analysis of psychological mechanisms which are the most important indicators when customers are making purchasing decision. Author is focusing on the whole system of long-term relationship development, current trend and possible problems.The main part is devoted to psychological mechanisms which can not be applied without detailed knowledge of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tn49b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová