Optimalizace online marketingové strategie pro internetový obchod – Kateřina Kašíková
Kateřina Kašíková
Bachelor's thesis
Optimalizace online marketingové strategie pro internetový obchod
Optimization of online marketing strategy for online shop
Abstract:
Kašíková, K. Optimalizace online marketingové strategie pro internetový obchod. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.V práci je zpracován návrh na optimalizaci online marketingové strategie vy-braného internetového obchodu. Návrh je vypracován na základě analýzy konku-rence a analýzy současného stavu využívání marketingových nástrojů. Pro kon-krétní návrhy je vypracována kalkulace nákladů.Abstract:
Kašíková, K. Optimization of online marketing strategy for online shop. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2019.In the Bachelor's thesis digests optimization of online marketing proposal for an actual online shop. The proposal is based on competition analysis and an analysis of the current online marketing strategy. There are also cost calculation for the specific recommendations.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Dita Dlabolová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAŠÍKOVÁ, Kateřina. \textit{Optimalizace online marketingové strategie pro internetový obchod}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/ou673a/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
E-mail marketing
Simona Sochorová -
Optimalizace automatizovaných kampaní pro efektivní e-mail marketing
Patrik Votoček -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý