Optimalizace online marketingové strategie pro internetový obchod – Kateřina Kašíková
Kateřina Kašíková
Bakalářská práce
Optimalizace online marketingové strategie pro internetový obchod
Optimization of online marketing strategy for online shop
Anotace:
Kašíková, K. Optimalizace online marketingové strategie pro internetový obchod. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.V práci je zpracován návrh na optimalizaci online marketingové strategie vy-braného internetového obchodu. Návrh je vypracován na základě analýzy konku-rence a analýzy současného stavu využívání marketingových nástrojů. Pro kon-krétní návrhy je vypracována kalkulace nákladů.Abstract:
Kašíková, K. Optimization of online marketing strategy for online shop. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2019.In the Bachelor's thesis digests optimization of online marketing proposal for an actual online shop. The proposal is based on competition analysis and an analysis of the current online marketing strategy. There are also cost calculation for the specific recommendations.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Dlabolová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
E-mail marketing
Simona Sochorová -
Optimalizace automatizovaných kampaní pro efektivní e-mail marketing
Patrik Votoček -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý