Komunikace neziskových organizací s veřejností – Bc. Radka Ledecká, DiS.
Bc. Radka Ledecká, DiS.
Bachelor's thesis
Komunikace neziskových organizací s veřejností
Communication of non-profit organizations with the public
Abstract:
Práce se zabývá definicí odborných pojmů a komunikačními přístupy neziskových organizací s veřejností. V praktické části je charakterizováno prostředí dvou neziskových organizací a dvou nadací s odlišným zaměřením činnosti. Cílem práce je návrh vhodných nástrojů komunikace, které povedou k nastartování procesů zajišťujících zlepšení informovanosti veřejnosti o neziskových organizacích. K dosažení cíle …moreAbstract:
The thesis is focused on definition of technical concept and communication techniques of non-profit organization with general public. In the practical part of work there is characteristic of two non profit organization and two foundation with different activity. The aim of the thesis are suggestions of communication techniques to start processes which will lead to improvement of general public awareness …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/odb7z/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Tištěná sociální reklama neziskového sektoru v ČR (zaměření na děti)
Petra Feltlová -
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová