Ing. Denisa Landová

Bakalářská práce

Regulace reklamy

Regulation of the advertising
Anotace:
Žijeme v době, kdy se reklama stala naprosto běžnou součástí lidského života. Jevem, který nám média téměř nepřetržitě předkládají. Žijeme ovšem také v době obrovské konkurence. Trh je přesycen produkty a prodat je spotřebitelům je obtížnější než kdy dříve. Zadavatelé reklam se proto snaží být vždy o krok před svými soupeři. Přijít s novým, neotřelým nápadem. Ovšem hranice mezi originalitou a vkusem …více
Abstract:
We are living in the age, when the advertising becomes absolutely common part of human’s life. A phenomenon, which media serve to us nearly continuously. We’re also living in the age of giant competition. The market is glutted by products and sell them to the customers is increasingly harder than ever. Therefore advertisers are trying to be always one step ahead of their competitors. Come up with new …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Eva Kadlecová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní