Význam influencer marketingu a jeho dopad na zdroj reklamy – Bc. Bára Dvorská
Bc. Bára Dvorská
Diplomová práce
Význam influencer marketingu a jeho dopad na zdroj reklamy
The significance of influencer marketing and its impact on the advertising source
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá Významem Influencer marketingua jeho vlivem na zdroj reklamy. Influencer marketing je velmi rychle se rozšiřující oblastí, která významně zasahuje do oblasti reklamy. Cílem diplomové práce je zjistit, jakým způsobem influenceři na svých uživatelských profilech pracují s reklamou a jak zpracovávají kampaně. Dále bylo také cílem zjistit, zda Influencer marketing významně …víceAbstract:
This master´s thesis deals with The significance of Influencer marketing and its impact on the advertising source. Influencer marketing is a very rapidly expanding field which significantly affects the field of advertising. The objective of the master´s thesis is to find out how influencers work with advertising on their user profiles and how they process campaigns. Furthermore, the goal was determined …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/hi2x9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DVORSKÁ, Bára. \textit{Význam influencer marketingu a jeho dopad na zdroj reklamy}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/ouoxp7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová