Úprava webové stránky Vakcinace.cz za účelem optimalizace práce v ordinaci – Jiří Beran
Jiří Beran
Bakalářská práce
Úprava webové stránky Vakcinace.cz za účelem optimalizace práce v ordinaci
Remake of a website Vakcinace.cz in order to optimize the workflow in the medical center
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je přebudovat starý web Vakcinace.cz, který je lékařským centrem pro očkování a cestovní medicínu. Za tímto účelem je práce rozdělena do dvou částí. První část práce je teoretická a vysvětluje, proč jsou webové stránky zapotřebí, jaké je moderní uspořádání webových stránek, jaké právní informace by měly obsahovat o podnikání, marketingový mix 4P ve vztahu k webovým stránkám …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to remake the old website Vakcinace.cz, which is a medical center for vaccination and travel medicine. For this purpose the thesis is divided in to two parts. The first part of the thesis is theoretical and explains why websites are needed, what the modern website design layout is, which legal information it should include about the business, the 4P marketing mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81247
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2020
- Vedoucí: Vladimíra Filipová
- Oponent: Vladimír Kladivo
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81247
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketing a komunikace firmy Gass-eko
Dominik Tofel -
Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+.
Miroslav Solařík -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Miloš Hanousek -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Dominika Žitníková