Hudba a tanec u dětí s poruchou autistického spektra – Bc. Jana Brandejsová
Bc. Jana Brandejsová
Diplomová práce
Hudba a tanec u dětí s poruchou autistického spektra
Music and Dance for Children with Autism Spectrum Disorders
Anotace:
Diplomová práce je rozčleněna do čtyř kapitol a zabývá se názory odborníků hodnotících vliv hudby a tance na rozvoj osobnosti dětí s poruchou autistického spektra (PAS). První kapitola se věnuje stručnému popisu historického vývoje PAS, základní klasifikaci, etiologii a charakteristice těchto poruch. Další kapitola se zabývá osobností dětí s PAS a jejich problematikou v oblasti komunikace, sociální …víceAbstract:
This diploma work is divided into four chapters and deals with the opinions of experts evaluating the influence of music and dance on personality development of children with autism spectrum disorders (ASD). The first chapter is devoted to a brief description of the historical development of ASD, its causes and classification, together with the characteristics of these disorders. The next chapter deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s8m7n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2013
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Jana Nováková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRANDEJSOVÁ, Jana. \textit{Hudba a tanec u dětí s poruchou autistického spektra} [online]. Brno, 2012 [cit. 2024-03-19]. Dostupné z: https://theses.cz/id/outar2/. Diplomová práce. Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. Vedoucí práce PhDr. Mgr. Jana Nováková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková