Audiovizuální marketingová podpora ICT produktů a služeb – Bc. Ondřej Svoboda
Bc. Ondřej Svoboda
Master's thesis
Audiovizuální marketingová podpora ICT produktů a služeb
Audiovisual marketing support for ICT products and services
Abstract:
Práce se zabývá audiovizuálním marketingem IT produktů a služeb. Uvádí čtenáře do obecné problematiky marketingu a soustředí se na jeho v současnosti stále významnější část – video marketing. Součástí práce je také vlastní průzkum zaměřený na návyky uživatelů týkající se on-line videa. Práce se zaměřuje na aktuální trendy v oblasti audiovizuální marketingové podpory, analyzuje minulé i současné video …moreAbstract:
This thesis is dealing with audiovisual marketing of IT products and services. It presents to the reader general facts about marketing and focuses at its still more important part -- video marketing. The thesis contains also a study about users' habits connected with watching on-line video. It focuses at current trends in the field of audiovisual marketing support, analysis past and present video campaigns …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 5. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ttmnk/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2012
- Supervisor: RNDr. Jaroslav Škrabálek
- Reader: MBA Sandra Kumorowski
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Video obsah jako nástroj pro podporu marketingu IT produktů a služeb
Samuel Briškár -
Využití videa v on-line marketingu
Ondřej Bolkovec -
On-line marketing v softwarové společnosti
Jindřich Nygrin -
Využití CRM dat v on-line marketingu
Tomáš Symerský