Patrik Čáp
Bachelor's thesis
Prvky zákaznického servisu e-shopů
Customer Service Elements in E-shopping
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na prvky zákaznického servisu a nástroje podpory prodeje e-shopů. Cílem práce je zjistit subjektivní názor zákazníků na důležitost a spokojenost s prvky zákaznického servisu a podpory prodeje e-shopů. Výsledků bylo dosaženo pomocí dotazníkového šetření. Teoretická část práce nejdříve vymezuje pojmy marketing a digitální marketing. Dále se věnuje komunikačnímu mixu na internetu …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on customer service elements and sales promotion tools in e-shopping. The main goal of this theses is to achieve a customer’s opinion about importance and satisfaction with customer service and sales promotion tools in e-shopping. The results were obtained through a questionnaire survey. Theoretical part firstly defines concepts of marketing and digital marketing. It …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11188
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2019
- Vedúci: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 5. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Event marketing pro internetový obchod Fadee.cz
Jakub Večeřa -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Online marketing elektronického obchodu
Michaela Gracíková -
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
Online marketing a jeho využití v internetovém obchodě
Kristýna Holasová -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Online marketing a jeho využití pro vybraný elektronický obchod
Lucie Kubicová
Názov
Vložil
Vložené
Práva