Sociálně vyloučení v procesu celoživotního učení – Mgr. Kateřina Pevná
Mgr. Kateřina Pevná
Bakalářská práce
Sociálně vyloučení v procesu celoživotního učení
Social excluded in lifelong learning
Anotace:
Vzdělání má zásadní úlohu nejen pro ekonomický, ale i pro sociální rozvoj. Rychlému společenskému vývoji se nedokáží přizpůsobit především ty skupiny obyvatel, které nemají dostatečné vzdělání ani kvalifikaci. Přes ekonomický rozmach, stálé zvyšování produktivity práce a také životního standardu valné většiny obyvatel Evropy tak zůstává naléhavým problémem vysoká a dlouhodobá nezaměstnanost, spojená …víceAbstract:
This bachelor thesis is concerned with an analysis of a system dealing with further education of adults in The Czech Republic. This specific field is recognized as an essential part of a lifelong education system. This work is based on analysis of educational needs of social excluded people, mainly Romas in Brno.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 1. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fewx9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2006
- Vedoucí: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Samo-řídící a manažersky-hierarchické organizace: rozdíly v rámci charakteristik učící se organizace
Filip Kopecký -
Úroveň vzdělávacích systémů v podniku dle teorie učící se organizace
Zuzana ŠVEHLOVÁ -
Možnost implementace konceptu učící se organizace v konkrétní organizaci veřejné správy
Yvetta Jahnová -
Age management a učící se organizace z perspektivy starších a mladších pracovníků
Andrea Pakostová -
Právní základy veřejné správy jako učící se organizace
Jiří Cimbolinec -
Změna organizace v učící se organizaci
Anna KADLECOVÁ -
Koncept učící se organizace aplikovaný na vybraný podnik
Jan Trávníček -
Řízení toku tacitních znalostí v rámci učící se organizace
Kateřina Byloková