Analýza marketingové strategie turistické oblasti Toulava – Michaela Koblihová
Michaela Koblihová
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie turistické oblasti Toulava
Marketing strategy analysis of Toulava tourist area
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií turistické oblasti Toulava. Toulava je region, který se rozkládá na území jižních a středních Čech. Cílem bakalářské práce je analýza stávající marketingové strategie turistické oblasti Toulava, zhodnotit její efektivitu a pomocí dotazníkového šetření navrhnout doporučení a opatření, které by zlepšily situaci o jejím povědomí vůbec. Teoretická …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of Toulava tourist region. Toulava is a region situated in the territory of southern and central Bohemia. The aim of this bachelor thesis is to analyze region’s current marketing strategy and evaluate its effectiveness based on questionnarie and other methods of research. Moreover, there are suggested recommendations that would improve overall region …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73084
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Ondřej Hradský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73084
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Faktory rozvoje venkovské turistiky v regionu Toulava
Iva Werbynská -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Dark tourism v České republice a jeho potenciál se zaměřením na disaster tourism
Kateřina Čejková -
Global Tourism Trends and their Impact on International Tourism in Vietnam
Thuy Quynh Khuc -
Digital Marketing for promoting Thailand Tourism, Case Study: The Tourism Authority of Thailand
Nunthanut Kewsuwan -
Medical tourism ako súčasť produktovej ponuky v cestovnom ruchu
Patrik Vargovčák -
Smart tourism - rozvojové priority destinací cestovního ruchu
Eva Karpíšková -
Factors affecting tourism in Pakistan - tourism potential and strategies for development as an industry in Pakistan
Feraz Amir