Marketingové řízení včetně projektové studie – Dimitrij Samsin
Dimitrij Samsin
Bakalářská práce
Marketingové řízení včetně projektové studie
Marketing management including project study
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového řízení vybrané společnosti. Teoretická část se zaměřuje na definici marketingu, SWOT analýzy, mikro a makro prostředí, reklamu a ostatní podkapitoly, které byly použity v praktické část. Praktická část obsahuje stručný popis vybrané společnosti a zaměřuje se na aplikaci zmíněných metod v teoretické části. Dále jsou navrhnuty řešení problémů …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of marketing management of a selected company. The theoretical part focuses on the definition of marketing, SWOT analysis, micro and macro environment, advertising and other subchapters that were used in the practical part. The practical part contains a brief description of the selected company and focuses on the application of the mentioned methods in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2019
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/rjbdb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 9. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
The Use of Marketing Minimalism in Marketing Management Firm
Věra Strejčková -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková