Dimitrij Samsin

Bachelor's thesis

Marketingové řízení včetně projektové studie

Marketing management including project study
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového řízení vybrané společnosti. Teoretická část se zaměřuje na definici marketingu, SWOT analýzy, mikro a makro prostředí, reklamu a ostatní podkapitoly, které byly použity v praktické část. Praktická část obsahuje stručný popis vybrané společnosti a zaměřuje se na aplikaci zmíněných metod v teoretické části. Dále jsou navrhnuty řešení problémů …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of marketing management of a selected company. The theoretical part focuses on the definition of marketing, SWOT analysis, micro and macro environment, advertising and other subchapters that were used in the practical part. The practical part contains a brief description of the selected company and focuses on the application of the mentioned methods in the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 7. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 9. 2019
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
  • Reader: Ing. Helena Cetlová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS