Dimitrij Samsin
Bachelor's thesis
Marketingové řízení včetně projektové studie
Marketing management including project study
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového řízení vybrané společnosti. Teoretická část se zaměřuje na definici marketingu, SWOT analýzy, mikro a makro prostředí, reklamu a ostatní podkapitoly, které byly použity v praktické část. Praktická část obsahuje stručný popis vybrané společnosti a zaměřuje se na aplikaci zmíněných metod v teoretické části. Dále jsou navrhnuty řešení problémů …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of marketing management of a selected company. The theoretical part focuses on the definition of marketing, SWOT analysis, micro and macro environment, advertising and other subchapters that were used in the practical part. The practical part contains a brief description of the selected company and focuses on the application of the mentioned methods in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 7. 2019
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/rjbdb/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 9. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Reader: Ing. Helena Cetlová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
The Use of Marketing Minimalism in Marketing Management Firm
Věra Strejčková -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková