Pravidla pedagogické komunikace ve výuce odborných předmětů – Ing. Petra Sojová
Ing. Petra Sojová
Bakalářská práce
Pravidla pedagogické komunikace ve výuce odborných předmětů
The rules of classroom communication for teaching the specialized subjects
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na pravidla pedagogické komunikace z hlediska učitelů středních škol. Práce je rozdělena do dvou částí: na teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány základní pojmy související s problematikou práce, je charakterizována pedagogická komunikace a pravidla pedagogické komunikace včetně jejich členění. V praktické části jsou uvedeny cíle výzkumu a metoda ke …víceAbstract:
The topic of my bachelor´s work is rules of classroom communication from the point of view of secondary school teachers. My work is devided into two parts: the theoretical one and the practical one. I define basic terms, then explain what rules of communication are and I describe the rules of classroom communications including breakdowns. Goals and method of my work are mentioned in the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Zveřejnit od: 26. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sojová, Petra. Pravidla pedagogické komunikace ve výuce odborných předmětů. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Pravidla pedagogické komunikace z pohledu učitele dějepisu
Lenka Krábková -
Pravidla komunikace ve školní třídě
Kateřina HILGERTOVÁ -
Pravidla komunikace v edukačním procesu
Martina PAŠKOVÁ -
Verbální komunikace mezi učitelem a žáky na II. stupni ZŠ
Darina Prokopová -
Pedagogická komunikace ve výuce odborného výcviku z pohledu žáků
Renata Kozlová -
Komunikační bariéry a pravidla efektivní komunikace mezi učitelem a žákem
Martina PAŠKOVÁ -
Pedagogická komunikace očima žáků středních odborných škol
Tomáš KOZÁK -
Komunikace mezi učitelem a žáky
Josef Fiala