Mgr. Alexandra BYRTUSOVÁ

Bakalářská práce

Marketingové komunikace v pracovní a personální agentuře

Marketing communication in recruitment agency
Anotace:
Práce analyzuje specifika marketingové komunikace trhu práce z pohledu segmentu marke-tingu služeb. Sleduje konkrétní komunikační procesy v pracovní a personální agentuře jednak z pohledu teoretických východisek a paralelně z pohledu strategických cílů firmy. Na základě sofistikované marketingové sondy je ověřována stanovená hypotéza. Práce předkládá sledované organizaci návrhy a jednotlivá doporučení …více
Abstract:
The thesis analyses marketing communication of labour market from point of view of marketing services segment. It characterize concerete communication processes in recruitment agency both from theoretical bases and point of view of company strategy. Thesis verifies given hypothesis on the base of sophisticated marketing probing and provides reccommen-dations for selected organization.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor: 2661

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2006
  • Vedoucí: doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BYRTUSOVÁ, Alexandra. Marketingové komunikace v pracovní a personální agentuře. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.