Věrnostní program podnikatelského subjektu – Ing. Andrea Burrows
Ing. Andrea Burrows
Diplomová práce
Věrnostní program podnikatelského subjektu
The Loyalty Program of Selected Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem nového věrnostního programu pro čtyřhvězdičkový hotel Sand Martin. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V úvodní teoretické části jsou nejdříve vysvětleny pojmy, jako je marketing, marketingový mix, podpora prodeje, loajalita, spokojenost a v neposlední řadě věrnostní program, jeho charakteristika a dělení. Praktická část je rozdělena do dílčích cílů …víceAbstract:
This diploma thesis describes the design of the new loyalty program for a four-star hotel Sand Martin. The thesis is divided into theoretical and practical part. The first part is focused on terms explanation what is marketing, marketing mix, sales promotion, loyalty, satisfaction and hte most important thing to explain is loyalty program, its characterization and division. The practical part is divided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g9hiw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing a jeho místo v rámci marketingové komunikace
Indira Dairova -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Communication mix analysis focused on customers satisfaction Teilo Engineering Ltd. \nl{} (Analýza komunikačního mixu zaměřena na spokojenost zákazníků Teilo Engineering Ltd.)
Patrik ROUPA -
Spokojenost zákazníka v maloobchodě
Štěpánka Jakubcová -
Spokojenost zaměstnanců v rámci interního marketingu
Aneta Teichmannová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Lenka Velíšková -
Analýza marketingového mix a konkurence společnosti Koberce Strnad Lišov
Monika Strnadová -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner