The Case for Inclusion of Education about Religions in English Classes at Stage 2 of Basic Education in the Czech Republic – Bc. Jana Peštová
Bc. Jana Peštová
Diplomová práce
The Case for Inclusion of Education about Religions in English Classes at Stage 2 of Basic Education in the Czech Republic
The Case for Inclusion of Education about Religions in English Classes at Stage 2 of Basic Education in the Czech Republic
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na důvody k zařazení náboženské výuky do hodin Anglického jazyka na druhém stupni základní školy v České republice. Nejprve se práce zabývá popisem současné situace ve světě a jejím dopadem na vzdělávací systém. Poté se práce zaměřuje na dva základní dokumenty českého základního školství Národní program rozvoje vzdělávání v České republice (Bílá kniha) a Rámcový vzdělávací …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the reasons for including education about religions into English classes at stage 2 of Czech basic school. The thesis first describes the situation in the world now and how this context influences educational system. The thesis then focuses on Czech educational system and the two basic documents National Programme for the Development of Education in the Czech Republic …víceKeywords
globalization religion education as a product of time and society conditions FEP BE White Paper stage 2 of basic education English classes cross-curricular subjects globalizace náboženství historicko-sociální podmíněnost výchovy RVP ZV Bílá kniha druhý stupeň ZŠ předmět Anglický jazyk průřezová témata
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lv30h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: M.A. Michael George
- Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PEŠTOVÁ, Jana. \textit{The Case for Inclusion of Education about Religions in English Classes at Stage 2 of Basic Education in the Czech Republic}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/oxfoof/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Education as a Tool of Power: Ethnocentrism, Ethnocide, and Power Displacement in Selected Contemporary Memoirs of Indian Residential School Survivors
Martin Ondryáš -
Ecological approach as a key part in education and practice of design
Anna Dvořáková -
Průřezová témata RVP v geografickém vzdělávání
Andrea Marcaníková -
Příprava, realizace a evaluace Školního vzdělávacího programu pro základní vzdělávání se zaměřením na vzdělávací oblast Jazyk a jazyková komunikace - Cizí jazyk - Anglický jazyk
Miroslav FILIP -
Svátky a tradice v anglicky mluvících zemích ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy.
Eva Demmerath -
Using Short Stories in English Classes
Petra Liebigerová -
Praise and Feedback in English Classes at Czech Secondary Schools
Kristina Halfarová -
Cooperative Learning in English Classes with a Focus on Speaking
Zuzana Zelinková