Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví – Tereza Bartošová
Tereza Bartošová
Bakalářská práce
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Communication and public relations in forestry
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zpracovat analýzu komunikace organizací a spolků, mající vztah k lesnictví a přírodě působících na Křivoklátsku se zaměřením na využití moderních technologií. V teoretické části se zabývám komunikací a jejím významem, marketingovou komunikací a stručně je zde nastíněna otázka komunikace v lesnictví. Dále je zde obecně vysvětlen pojem public relations, jeho historie a současnost …víceAbstract:
The aim of this thesis is to prepare an analysis of communication between organizations and associations regarding forestry and nature on Křivoklátsko region. This thesis specializes for using modern technology in communication. The theoretical part deals with communications and meaning of it and marketing communications and briefly is outlined here the question about communication in forestry. Furthermore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Marcel Riedl, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařskáČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta lesnická a dřevařskáBakalářský studijní program / obor:
Lesnictví / Hospodářská a správní služba v lesním hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ
Anna Gruberová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova
Název
Vložil
Vloženo
Práva