Plánování reklamní kampaně v marketingové firmě – Bc. Jakub Oktávec
Bc. Jakub Oktávec
Bakalářská práce
Plánování reklamní kampaně v marketingové firmě
Planning of Commercial Campaign in a Marketing Company
Anotace:
Tato bakalářské práce popisuje kompletní přípravu a realizaci reklamní kampaně pro společnost Husky CZ s.r.o. V teoretické části čerpám z odborné literatury uvedené v soupisu bibliografických citací, ze získaných znalostí na VŠFS a z praxe získané v reklamní agentuře Bomton agency, s.r.o. Hypotézou této práce je vyvrácení či potvrzení teze, že spotřebitel se rozhoduje o koupi produktu podle obsahu …víceAbstract:
This thesis describes the complete preparation and implementation of an advertising campaign for the Husky CZ s.r.o. In the theoretical part, I draw from the literature mentioned in the list of bibliographic citations, gained knowledge and experience gained VSFS an advertising agency Bomton agency, s.r.o. Hypothesis of this work is to refute or confirm the thesis that the consumer decides to purchase …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mlcw9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy
Iva Jančíková -
Marketingová komunikace ve vybraném podnikatelském subjektu
Tereza Hoštáková -
BTL marketingová komunikace a její význam pro budování značky
Lucie Bindzarová -
Význam BTL komunikace pro značku Rexona
Karolína Kubátová -
1. Teoretická část:\nl{} Fotografie a současný divadelní plakát\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Katalog herců\nl{} b) výstavní soubor: Inscenovaná fotografie
Kateřina Bébrová -
Propagace vzdělávacích institucí se zaměřením na umění a design
Jana BAUEROVÁ -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová