Spotřebitelského chování generace Z v kontextu rozhodování o výběru hudby – Tomáš Brychta
Tomáš Brychta
Bakalářská práce
Spotřebitelského chování generace Z v kontextu rozhodování o výběru hudby
Consumer behaviour relating to generation Z’s music choice and preference.
Anotace:
Tato práce se věnuje otázce budování úspěchu hudby cílené na spotřebitele generace Z prostřednictvím marketingových postupů. Zkoumá vztah k jeho oblíbené hudbě a okolnímu světu. Cílem je identifikovat prostředky, kterými lze pomoci všem v českém hudebním průmyslu oslovit generaci Z a zvýšit příjem hudebních umělců. V práci je obsažena detailní analýza dat ohledně aktuálního stavu populární hudby v …víceAbstract:
This thesis is dedicated to increasing the success of music targeted at generation Z consumers through the application of marketing methods. It explores the relationship between the consumer, their favourite music and the wider world. The goal is to provide new means of addressing this consumer category effectively to all those involved in the Czech music industry, and so increase the income of music …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Ivan Šimek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Teorie pracovní motivace očima generace Z: Vztah mezi osobnostními konstrukty a faktory vybraných motivačních teorií.
Tomáš Dania -
Generation Z's perception of brand activism
Anastasiia Semchuk -
Vztah generace Z k folklóru a tradicím jako součásti nabídky destinace cestovního ruchu
Beata Ondicová -
Potenciál kryptoměn z hlediska možnosti jejich využití ve sféře gastronomického podnikání
Iryna Levochka -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Impact of greenwashing (marketing) on consumer behavior
Stephanie Aduku