Bc. Martin Ivánek

Bakalářská práce

Permanentní kampaň jako efektivní nástroj politického marketingu?

Permanent Campaigning: An Effective Tool of Political Marketing?
Anotace:
Bakalářská práce zpracovává tématiku permanentní kampaně. V první části je popisován koncept permanentní kampaně dle pohledu některých amerických autorů a jsou analyzovány jeho limity. Druhá část je věnována konceptu marketingového pojetí permanentní kampaně. V tomto pojetí je na permanentní kampaň nahlíženo jako na nástroj politického marketingu doplňující tradiční předvolební kampaň.
Abstract:
This bachelor work elaborates the subject of permanent campaign. In the first section, the traditional concept of permanent campaign is described, based on some works of American authors dealing with this subject. Second part is devoted to marketing concept of permanent campaign. In this view, permanent campaign is described as an instrument of political marketing, supporting and supplementing traditional …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. PhDr. Roman Chytilek, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní teritoriální studia / Politologie