Permanentní kampaň jako efektivní nástroj politického marketingu? – Bc. Martin Ivánek
Bc. Martin Ivánek
Bakalářská práce
Permanentní kampaň jako efektivní nástroj politického marketingu?
Permanent Campaigning: An Effective Tool of Political Marketing?
Anotace:
Bakalářská práce zpracovává tématiku permanentní kampaně. V první části je popisován koncept permanentní kampaně dle pohledu některých amerických autorů a jsou analyzovány jeho limity. Druhá část je věnována konceptu marketingového pojetí permanentní kampaně. V tomto pojetí je na permanentní kampaň nahlíženo jako na nástroj politického marketingu doplňující tradiční předvolební kampaň.Abstract:
This bachelor work elaborates the subject of permanent campaign. In the first section, the traditional concept of permanent campaign is described, based on some works of American authors dealing with this subject. Second part is devoted to marketing concept of permanent campaign. In this view, permanent campaign is described as an instrument of political marketing, supporting and supplementing traditional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/plfwp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
- Vedoucí: doc. PhDr. Roman Chytilek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní teritoriální studia / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Permanentní kampaň a její vymezení vzhledem k volební kampani
Pavla Janulíková -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Úspěch koalice Spolu ve volbách 2021 a vybrané nástroje politického marketingu
Anita Šálková -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Dominika Cimrová -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Nástroje a efektivnost politického marketingu
Anastasiia Antcupova -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Political marketing: A case study of marketing the political movement ANO
Boris Kolařík