Měření efektivity marketingu pomocí dashboardů – Bc. Michaela Eliášová
Bc. Michaela Eliášová
Bakalářská práce
Měření efektivity marketingu pomocí dashboardů
Measurement of Marketing Efficiency Using Dashboards
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na měření efektivity marketingu ve firmě ATS Global B.V. Práce je rozdělena na dvě části. V první teoretické části se zabývám problematikou marketingu a významem měření efektivity prostřednictvím přijatých metodických východisek. Předmětem zájmu jsou také řídící panely (dashboards). Praktická část je zaměřena na marketingové cíle a aktivity firmy včetně poboček. Ty …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the measurement of marketing efficiency in the company ATS Global B.V. The work is devided into two parts. In the first theoretical part I describe the importance of measurement of marketing efficiency and the adopted methodological basis. Dashboards are also of interest. The practical part is focused on marketing KPI and activities of the company, including divisions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/o40mv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2020
- Vedoucí: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě Fairmade s.r.o.
Simona Košková -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Efektivita vybraných nástrojů marketingové komunikace při podpoře prodejního procesu a tvorbě vztahu se zákazníkem
David Říha -
Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti
Martin Holata -
Efektivita marketingové komunikace univerzitní ligy ledního hokeje
Matěj Mach