Odraz v zrcadle aneb asistent pedagoga v praxi – Mgr. Ivana Štěpánková
Mgr. Ivana Štěpánková
Bakalářská práce
Odraz v zrcadle aneb asistent pedagoga v praxi
Reflection in the mirror - Teacher's assistant in practice
Anotace:
Tato práce pojednává o profesi asistentů pedagoga v teoretické rovině, ale hlavním tématem je její zasazení v současné době do praxe. V teoretické části jde o postupné seznámení s touto profesí. Popis vzniku profese, náplň práce, kompetence, vzdělání, platové ohodnocení asistentů pedagoga a též jejich velký přínos pro děti ze sociálně znevýhodněného prostředí, které jsou převážně romského původu. Proto …víceAbstract:
The dissertation deals with the teacher´s assistant´s job in theory but its main topic is the job´s usability in practice at present time. The theoretical part presents the profession step by step including its origin, tasks, competencies, required education, assistants´ salaries and especially their importance for children from socially disadvantaged background, prevailingly from Romany families. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/erejs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2012
- Vedoucí: Mgr. Lenka Gulová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Helena Hlavačková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociálně pedagogické asistentství
Práce na příbuzné téma
-
Komparace kompetencí u vybraných sociálně znevýhodněných skupin populace
Eva ÁCSOVÁ -
Využití mobilních technologií pro podporu výuky žáků ze sociálně znevýhodněných skupin
Kateřina BIERNATOVÁ -
Možnosti přístupů ve výtvarných workshopech v prostředí sociálně znevýhodněných skupin
Jana Nedomová -
Zkušenost začínajících pracovníků se skupinami dětí a mládeže ze sociálně znevýhodněného prostředí
Ivana Greplová -
Diversity in Education: Multicultural Approaches in Education Systems
Eva Forejtková -
Racism and Multicultural Education
Hana MIŠURCOVÁ -
Differentiation in a Multicultural School
Lenka Himerová -
Asistent pedagoga - podpůrný činitel inkluzivního vzdělávání
Jana Lošťáková