Bc. Martina Valentová

Diplomová práce

Přímý prodej a marketingová komunikace

Direct sale and marketing communication
Anotace:
Práce předkládá v teoretické části přehled základních termínů marketingu, přímého prodeje, komunikačního mixu a marketingové komunikace. V rámci přímého prodeje jsou dále rozvedeny například metody oslovování zákazníků, nástroje k tomu používané nebo výcvik a odměňování prodejců. Praktická část pak nabízí základní informace o nejznámějších firmách osobního prodeje a dotazník, který ukazuje na 100 respondentech …více
Abstract:
This work presenting in theoretical part summary of basic marketing dates, direct selling, communication mix and marketing communication. In the framework of direct selling are furtherexpanded for example methods for addresing of customers, implements using for this or training and remuneration of sellers. Practical part then offer basic informations about the best-known companies of direct selling …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace