Přípravné období ve výuce čtení a psaní na ZŠS – Bc. Lenka Farkašová
Bc. Lenka Farkašová
Master's thesis
Přípravné období ve výuce čtení a psaní na ZŠS
Pre-reading and pre-writing activities at special elementary school
Abstract:
Diplomová práce "Přípravné období ve výuce čtení" a psaní na základní škole speciální“ je zaměřena na možnosti získání grafomotorických a čtenářských dovedností prostřednictvím rozvoje dílčích schopností u žáků základní školy speciální. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou žáka základní školy speciální, problematikou mentálního postižení, klasifikací jednotlivých stupňů tohoto postižení …moreAbstract:
The thesis „Pre-reading and pre-writing activities at special elementary school“ is focused on posibility of obtaining the grafomotorical and reading skills through the development of specific areas of students in special elementary school. Theoretical part of this thesis is about characteristics of students in special elementary school, issues of mental disorder, classification of different levels …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hqu3n/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 5. 2013
- Supervisor: PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Zápor v angličtině: prostředky a sémantika se zvláštním zaměřením na použití "a", "any" a nulového členu
Ivana BLAHOUTOVÁ -
Alternative ways of assessment at elementary school
Lucie Novotná -
Bilingual Children in EFL Classes at Elementary School
Monika Zieglerová -
Burnout Syndrome among Elementary School Teachers and Its Prevention
Kateřina Šebková -
Implementation of Extensive Reading in Elementary School
David Ďulík -
The Secondary School Students Who Are Hard-of-Hearing and Their Experience with English Language Learning at Elementary Schools
Tereza Kalivodová -
Physical fitness boys football elementary school classes
Radomír Vlk