Spotřebitelské vnímání aspektů spjatých s kvalitou výrobku – Anna Svobodová
Anna Svobodová
Bakalářská práce
Spotřebitelské vnímání aspektů spjatých s kvalitou výrobku
Consumer perception of aspects related to product quality
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá fenoménem „kvalita“ a jejího vnímání spotřebiteli. Jejím hlavním cílem je pomocí dotazníkového šetření zjistit, jak čeští spotřebitelé vnímají kvalitu oděvních výrobků a jaké parametry jsou pro ně rozhodující při posuzování kvality těchto výrobků. Teoretická část práce se zaměřuje na historii a pojem kvality, management kvality a jeho nástroje. Dále se práce přesouvá …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the phenomenon of "quality" and its perception by consumers. Its main objective, through a questionnaire investigation, is to determine how Czech consumers perceive the quality of clothing products and what parameters are crucial for them when assessing the quality of these products. The theoretical part of the work focuses on the history and concept of quality, quality …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82738
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Vít Hinčica
- Oponent: Eva Křenková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82738
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Perception of the Sharing Economy Among Generation Y: Example of the City of Brno
Valeriy Ni -
A comparative analysis of consumer’s perception of hotel restaurants in Great Britain and New Zealand (Relationship marketing study)
Jana Nekudová -
Consumer awareness and perception of CSR activities of two companies in the beverage industry
Sabina Ismailova -
Consumer perception of the dermo cosmetics brand in the Czech Republic, Slovakia, and Hungary: case study L´Oréal Vichy
Nikola Lomenčíková -
The effect of aesthetic product presentation on consumer perception and purchase making: The case of Candelae Stories
Anastasiia Donchenko -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
Inessa Avagyan