Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise) – Bc. Eva Sochorová
Bc. Eva Sochorová
Master's thesis
Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise)
Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise)
Abstract:
Teoretická část této diplomové práce, Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise) „Podnikatelský plán SMP (Malého a středního podniku)” se skládá ze tří částí. První shrnuje celkové rysy podnikání, představuje základní koncepty, právní formy podnikání a předpoklady pro založení společnosti. Druhá část popisuje plánování, jeho význam, funkce a typy plánů. Poslední část poskytuje nezbytné …moreAbstract:
The theoretical part of this diploma thesis, Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise), is divided into three main parts. The first one focuses on the general features of a business, introduces related basic concepts and legal forms of businesses and prerequisites for a company establishment. The second part focuses on planning, its meaning, functions and types of plans. The last part …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rlvow/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2012
- Supervisor: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Reader: Mitchell R Young
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Podnikatel a syndrom vyhoření
David Preiss -
Daňové zatížení individuálního podnikatele a společnosti s ručením omezeným
Picková Picková -
Podnikatelé versus společnost s r.o.
Jarmila Soukupová -
Obec jako podnikatel
Aneta Lorišová -
Porovnání individuálního podnikatele a společnosti s ručením omezeným z účetního a daňového hlediska
Klára Červená -
Customization through design diversification strategy
Marek Budinský -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová