Bc. Lucie Ševčíková, DiS.

Master's thesis

Komunikační strategie kavárny Kafata

Marketing Communications Strategy of Cafe Kafata
Abstract:
Diplomová práce si klade za cíl vytvoření komunikační strategie a plánu pro kavárenský provoz, který bude využit k budování povědomí a zvýšení poptávky po službě. Větší část komunikačního plánu bude cílit na dobu po pominutí celosvětové pandemie COVID-19. V první části je vypracován teoretický základ k tématu marketing služeb se zaměřením na tvorbu marketingové a komunikační strategie a komunikačních …more
Abstract:
The goal of this Master's thesis is to define and set communication strategy for a Café with focus on building awareness and demand increase. The communication plan is primarily targeting the post COVID-19 pandemic period. The theoretical part features the key elements of services marketing as well as marketing and communication strategic planning. The selected Café is described in the practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Ševčíková, Lucie. Komunikační strategie kavárny Kafata. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe