Faktory ovplyvňujúce správanie zákazníkov v gastronómii – Bc. Peter Paľo
Bc. Peter Paľo
Bakalářská práce
Faktory ovplyvňujúce správanie zákazníkov v gastronómii
Factors influencing customer behaviour in gastronomy
Abstract:
The bachelor thesis focuses on factors influencing customer behavior in gastronomy, focusing on what factors affect customers in choosing a company, entering the company and during consumption. With the subsequent creation of a proposal with an identified factor, we will perform a separate evaluation. The aim of the work is to create proposals for working with customers in relation to the identified …víceAbstract:
Bakalárska práce sa zameriava na faktory ovplyvňujúce správanie zákazníkov v gastronómií, so zameraním aké dané faktory ovplyvňujú zákazníkov pri výbere podniku, pri vstupe do podniku a počas konzumácie. S následným vytvorením návrhu s identifikovaným faktorom vyvedieme samostatné hodnotenie. Samotným cieľom práce je vytvorenie návrhov pre prácu so zákazníkmi vo väzbe na identifikované faktory vplyvu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2022
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/t0fix/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2023
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Petr Fleischman
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAĽO, Peter. \textit{Faktory ovplyvňujúce správanie zákazníkov v gastronómii}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/ozsvm5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Factors Influencing Impulse Buying in Retail Stores
Nino Giorgadze -
Slevy jako marketingový nástroj ovlivňující nákupní chování.
Martina BRTNICKÁ -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Eva Prokešová -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (Problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Jan Štefina -
Faktory ovplyvňujúce preferencie konzumentov cognacu
Andrea Volajová -
Faktory ovplyvňujúce správanie spotrebiteľa v gastronómii
Claudia Homolová -
Faktory ovplyvňujúce fluktuaciu zamestnancov v profesii IT
Jozef Michalco -
Faktory ovplyvňujúce rozvoj ofenzívnych kybernetických spôsobilostí
Kristína Urbanová